Fashion's Night Out Gecesi@Nişantaşı

|


FNO geldi, geliyor, tshirt bulundu bulunamıyor derken dün gece hazır ve nazır şekilde kendimi Nişantaşı'na ttım, Bilstore'da takipçilerimi beklemeye başladım, ne var ne yok uzuuun ve bol fotolu şekilde yakında Styleboom'da. Neler giydim bakalım:)

Tshirt:FNO özel
Elbise/Dress:Machka(kendisi kına elbisemdir:)
Kemer/Belt: Polo
Ayakkabı/Shoes: Christian Louboutin
Bilezikler/Bracelets: Agatha ve Bozcaada




Gözümden yanağıma doğru yaptığım süsler pek beğenildi:)



BiLSTORE'a bizi çok güzel ağırladığı için teşekkürler:) Beni ve Siu'mu orada yalnız bırakmayan cici takipçilerime deee:)


4 yorum:

Onur Çiçek dedi ki...

çook hoş olmuşş gerckden

Cansın Ekşi dedi ki...

cooook tatlı görünüyosuun eteğine bayıldım .Alice in Wonderland !

visnetadindaa.blogspot.com

Unknown dedi ki...

çok güzelsin her zaman ki gibi de sanırım elbise üzerine tişörtü giyip öle kemer taktın sanrıım yani kına elbisem demişşin öleyde süper bi fikir çok hoş olmuşsun ya :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@retromodda tesekkurler:)

@cansin tesekkur ederiim:) alice kadar guzel bir iltifat almak ne sahaneeeeee

@elvans tesekkurler sekerim evet elbisenin ustume giyip kemerle sıkıstırdım tshirtu:)

| CİCİLER |

İzleyiciler