FLAMES IN BROWN

|


Ennn sevdiğim çiçeklerden biri şakayıktır, eskiden babam her sene bir şakayık soğanı alır benim için dikerdi, ve ben dee acaba içinden hangi rengi çıkcak diye her gün bakardım:) Eğer yukarıdaki ateş rengi çıkarsa müthiş mutlu olurdum:)) Bu kombindeki bluzu ben diktim ve kumaşı görür görmez aklıma şakayıklarım gelmişti:) Pazartesi blogda okuyacağınız CAMPER&FRIENDS söyleşisinin başrolünde kendisi:)

Paeonia is one of my favorite flowers. Daddy used to buy me one each and every year and we together wait for it until it blooms wondering which color would come out, and if it was this color above, I felt so happy. The blouse you see here is sewn by me and I bought that fabric just because it reminded me my lovely paeonias.



Bluz/Blouse Ben diktim/Sewn by me:)
Etek/Skirt See by Chloe
Çanta/Purse Zara
Çizme/Boots Hotiç
Kemer/Belt Zara
Şapka/Hat Pull&Bear
Bilezikler/Bangles Topshop
Yüzükler/Rings Kismet by Milka
Küpe/Earrings Aida Pekin
Kolye/Necklace Life in Mono







11 yorum:

vintage peony dedi ki...

Eteğin pililisinden dikmek istiyoruuuum. Sende çok hoş durmuş. Bu arada çantaya bayıldım :)

zep_bilgen dedi ki...

chloé eteğin, kendi diktiğin bluzun, o pisicikli çantan ve takıların... çok güzeller boom.. hepsi gerçekten çok güzel..

Melis dedi ki...

küpe,şapka,çanta,çizme ve özellikle de bluz çok hoş! Boom harika dikmişsin,kumaşa bayıldııım :) anneciğimde bana bir sürü kumaş almış bende çizdiklerimi dikicem :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@peonycimmmmmmm dik mutlaka hatta sana tavsiyem eski burdalardan al 70ler filan yikiliyor oyle guzel modeller varkii:))cantacima ben d ehastayimm

@zep_bilgen pisim cok tatli di miii:)

@melis ve bu cok kolay bir bluzdu o yuzden dikebildim ztane eheheh yarasa kol on parca da arka parca da tipkisinin aynisi:)

zep_bilgen dedi ki...

hem de çook :)

Adsız dedi ki...

böyle sadece ortasında desen olan kumaşı nerden buldun boooom! ben hiç denk gelmedim. bide şey dicem ya sanki o botlar olmamış bu etekle, ikisi de orta boy ya sanki ya daha uzun ya da daha kısa botlar iyi olurdu gibime geldi, naçizane. onun dışında harikasın as usual :) sevgiler ayçaa

*STYLEBOOM* dedi ki...

@ayca cnm botlar konusunda sana yuzde 1000 katiliyorum, sezon editoryallerindeki gibi bir deneme yaptim ama iste bu olay icin bacak lazim bacak:)) soyle upuzun olacaklar ki o iki boy goze batmayacak:)

kumasa gelince ben kumaslarimi hep Ankara'daki Bursa Kumas pazarindan aliyorum, bunu da tesaduf gordum ve cok begendim hemen aldim, metresi 3 liraydi inanilmaz:)

Adsız dedi ki...

senin zerafetin yeter be boom, boşver sen bacağı :) ay vallahi eline sağlık çok güzel dikmişsin, bursa pazarına artık denk gelirsem ankaraya gidersem tey teeey...yine ayça

Rushkka dedi ki...

rujunun rengi çok tatlı markasını ve no.sunu merak ettim, sana da çok yakışmış. Ben de Ankara'dayım bursa pazarı nerde ola ki?

*STYLEBOOM* dedi ki...

ebrucum esekkurler, ruj nivea ama numarasi yok annemden aldim epey eski:)

bursa kumas pazari izmir caddesinde kocabeyoglu pasajinin ustunde var ama dah bir cok suesi var ben orayiseviyorum:)

Zumrud-u Anka dedi ki...

bu resimlerdeki bluza tek kelimeyle bayildim, harika!:)

| CİCİLER |

İzleyiciler