AYVALIK... PEACE

Bayram tatilini dolu dolu huzur ve dinlence içinde Ayvalık'ta geçirdik arkadaşlarımızla. Her ne kadar geceleri yine ders başı yapmış olsam da eşofmanlardan eşofmanlara, pijamalardan pijamalara yuvarlandığım tatilin dönüşü çoook zor oldu!

Kaldığımız ev Ayvalık'ta Gömeç'te sessiiiiz bir denize yakın huzurlu bir sitedeydi...

Zamanımızın çoğunu hatta sanıyorum tamamını Cunda'da geçirdik...İkinci günün sabahı kahvaltıyı denize tepeden bakan bir yerde -Ada Camping'de- yaptık, kahvaltı çok kesmese de manzara ve güleryüz sayesinde saatlerce orada kaldık...

Ertesi gün evde kahvaltı ettik kiii oldukça güzel bir ekip çalışması ürünüydü:) Tavsiyem Cunda'da biz yoksak kahvaltıyı tam sahildeki KAHVALTICI'da yapıni mükellef:))

Yedik içtik eritmeye deniz kıyısına yola çıktık:) Çarşaf gibi massssssmavi bir deniz insana katıksız mutluluk veriyor ohh!

Sonsuza uzanan iskele... Tolga ve Ceren

:))Love is

Ayvalık'ta "Şeytan Sofrası" diye bir yer var, hii şeytanın ayak izini görebileceğiniz bir efsane:p Şeytanı bilemem ama ben böyle bulut, böyle renk oyunu görmedim:) Enfes değil mii!

Herr öğlen ve herrr gece mi balık yenir:)) Barbun benim en favori balıklarımdandır, eh onları ihmal etmeden yuvarladım:)

Eski, yıkık dökük, harap bir değirmeni Rahmi Koç ele alıp enfes bir müze kütüpane haline getirmiş. Cunda'da ennn sevdiğim, hiç çıkmak istemediğim bir yer oldu.

watashi wa sinem dedi ki...

ayy ayy beni anılarıma götürdün.. ada kampingde denize girmeyi cundada moshos tavernada coşmayı... rakıyı balığı denizi sakızlı dondurmayı caaanım taş evleri, cundanın kedilerini özledim... cundayı çok özledim mühhüee :(

zep_bilgen dedi ki...

çok güzel fotoğraflar..

www.utopikprenses.blogspot.com

*STYLEBOOM* dedi ki...

tesekkurler hanimlar vallahi guzeldi cok zor donduuk:))

tuuced dedi ki...

balıakesirde okumak = haftasonları ayvalıkta olmak
ne güzel olmuş bu post üni yıllarımı anımsadım :)

Thrift Store dedi ki...

ben de ordaydııımm :)
paçaları sıvayıp denize giren birini gördüysen o bendim :P
sevgiler,
voodoo

*STYLEBOOM* dedi ki...

@tuuce aa sen nerede gittin uniye sekerim:)

@voodooo girl gercekten miiii ayni seyi ben de yaptim ve sence de su yazinkinden bile sicak degil miydi:))

Thrift Store dedi ki...

:))bence çok güzeldii, baya niyetlydim girmeye ama kimse eşllik etmedi :)

Melis dedi ki...

haftasonu ayvalığa gitmek istiyorum ama dersler sınavlar ve tenis yüzünden gitmem imkansız :(( neyse bende sizin fotoğraflara bakarım :)) fotoğraflar süper!

Wear A Smile! dedi ki...

muhteşem..
manzara, objeler, fotoğrafların kalitesi, atmosfer..
harikasın.

sen mi çekiyorsun fotoğrafları? ne kullanıyorsun?

sevgiler

Unknown dedi ki...

Ayvalık müthiştir ! Cunda'yı,Sarımsaklı'yı,Şeytan Sofrası'nı bende çok severim..Çook özledim fotoğrafları görünce... :)