PEARL DOTS

|


Normalde üzerime oturmayan şeyleri pek sevmiyorum, fakat bu trikoyu görür görmez omuzlarındaki inci düğmelerden olacak inci zaafım tutmuş ve hemen almıştım. Havalar bir türlü ısınamadığı için giymeyi sürekli ertelediğim cici puantiye elbisemi de sayesinde giymiş oldum!

Normally I'm not very fond of loose tops, cause I like it when it fits me tight, but my soft spot for pearls made me buy this loose sweater:) I wore my adoable dottie dress with it since it was still a bit chilly out this day:)



Elbise // Dress TERKOS Pasajı(Local Boutique)
Triko // Sweater ZARA
Çanta // Purse PRIMARK (Londra)
Ayakkabı // Shoes YEŞİL KUNDURA
Bilezik // Bracelet ACCESORIZE
Kolye // Necklace PARK BRAVO



3 yorum:

Melis dedi ki...

Son fotoğrafta harikasın! Bu elbisen çok güzel ama böyle daha da güzel olmuş. Gerçi giyen güzel olunca :)

Adsız dedi ki...

melise katılıyorum gerçekten çok güzelsin ve ben 33 yaşında olduğuna inanmıyorum :p

yael dedi ki...

senin su sneaker muamelesi yaptigin ayakkabilari gecen hafta bir dugune giydim, az kalsin kafami kiriyordum :)
Parmak arasi terlik dagittilar da hayati tehlikeyi atlattim :)

| CİCİLER |

İzleyiciler