Fields of Gold

|

Roma'da 2. güne sıkı bir kahvaltı ve öncesinde yine yakın yerleri gezip, azıcık alışverişsel takılıp, sonra da Vatikan turu ile devam ettik, en kısa sürede fırsat yaratıp size uzun uzun yazacağım:) Bugünlük sadece ne giydim bakalım:)

On our 2nd day in Rome, we started with a huge breakfast, finished the nearby sightseeings and ended the day with an exhausting Vatican visit. Promise to write about them asap. For today, let us just see what I wore:)



Elbisem bana başak tarlalarını hatırlatıyor:) My dress reminds me of wheat fields.



Üst üste bilezikleri çook seviyorum:) Adore lines of bracelets.



Oturduğum nadir dakikalardan biri:) A few minutes break!



Güneşli sabah:) Sunny morning!



Sandalet olayindan hiiç hazzetmezdim ama gitmeden bunları almak yaptığım en akıllıca şey olmuş! Hate flat sandals but this piece was the wisest thing I've done before the trip.



Roma imparatorluğu çok büyük olabilir, ama ben de boynumda kaftanım Osmanlı İmparatorluğu'nu hatırlatmayı ihmal etmedim:p Well well Roman Empire is big, but I represent the Ottoman Empire in the hippest way:p



Bugünlük ciaaao bellaaaa :)

Elbise // Dress İPEKYOL
Hırka // Crochet cardigan MANGO
Gözlük // Sunnies FENDI
Şapka // Hat LIFE in MONO by Yael Morel
Sandaletler // Sandals NINE WEST American Vintage
Renkli bilezik // Colored bracelet TAKI MARKET Ankara
Camel Bilezikler // Camel bracelets STRADIVARIUS
Kaftan Kolye // Necklace SUFI Mısır Çarşısı
Vintage görünümlü küpe // Vintage-like earring TAKI MARKET Ankara
Taşlı kelepçe // Bangle Bozcaada Pazarı

7 yorum:

Pelin dedi ki...

seni sandaletle mi görücektik boom :)

Melis dedi ki...

Ya muhteşemsin, muhteşem!! Elbiseye bayıldım. O bilezikler nasıl güzel öyle. Sandalatin de süper. Ben sandaletlere bayılıyorum. İyi ki ben de götürmüşüm oraya. Oradaki hatunların hepsi sandalet gidiyordu bir de. Bu arada dün biz de döndük. Böhüüüü :((

Adsız dedi ki...

gözlükler çok yakışmışş

*STYLEBOOM* dedi ki...

@pelin ahahha ben de saskinim:))

@melis evet oradaki hatunlar sandalet olayinda asmis cok guzel modeller vardi di mi sekeriim

@adsiz tesekkur ederiim:)

Adsız dedi ki...

kısmet by milka dan olan yüzüklerinizi daha yakından görmek istiyorumm lütfen sadece yüzükleri çekin yakın açıdan :)

bireflatunölüm dedi ki...

elbisene ve bileziklerine bittim cnm :)

http://laminapropria.blogspot.com/

*STYLEBOOM* dedi ki...

@adsiz aa tamam aklimdaa:)

@lamina tesekkurler:)

| CİCİLER |

İzleyiciler