IHT: Paçi Bir Karadeniz Komedisi

|


Geçenlerde İstanbul Halk Tiyatrosu'nun "Paçi: Bir Karadeniz Komedisi" isimli oyununu izlemeye gittik, hatta bileti ben twitterdan kazandım ve pek de şaşırdım:) Bu şeylerde hiç şansım yoktur ama hiç! Oyunda Erkan Can başrolde ama şu yukarıdaki sahnede gördüğünüz diğer ikili sahneye en çok hareket ve dinamizm katanlardı. Hele kadın oyuncu Neslihan Yeldan aşmıştı, o ne enerji, inanılmaz! Aşağıda çılgın sahnelerinden biri:)



Paçi, Karadeniz ezgileri eşliğinde bol kahkahalı, inceden dokundurmalı, maalesef Karadeniz'i bitiren ve bugunkü haline getiren zihniyete yine "gülüyoruz ağlanacak halimize" temalı bir oyun, sonu bence çok hızla bağlanıyor, ama pek keyifli vakti garanti ediyor!

Keşke gece ne giydim'i de koyablseydim ama fotolar berbat çıkmış:/ Artık bir dahaki sefere:)

0 yorum:

| CİCİLER |

İzleyiciler